Societat

L’empresa holaWifi denúncia el boicot a les seues infraestructures per part dels propietaris de l’Hostal Llácer

La xarxa torna a estar operativa en la zona de La Xara des del passat 29 de maig
Equips d'holaWifi en el terrat de l'Hostal Llácer / Redacció

Més de 200 clients s’han vist afectats pel boicot en la xarxa sense fil de l’empresa holaWifi Comercialitzadora S.L. i en concret de les seues instal·lacions situades en el conegut Hostal Llácer, en La Xara.

Segons informen des de la companyia de telecomunicacions, a causa de disputes familiars entre els propis propietaris i, malgrat complir amb tota la normativa legal, haver pagat la renda del lloguer de tota l’anualitat per endavant fins a març de 2025 i tindre un contracte en vigor, no s’ha permés hui dia l’accés del seu equip tècnic a les instal·lacions llogades.

Al no permetre l’accés a estes infraestructures per a solucionar la incidència i restablir el servici, holaWifi ha treballat “amb urgència per a trobar una solució que permetera als seus clients recuperar la seua connexió a la xarxa”.

Des de l’empresa, informen que el servici des de la xarxa de La Xara, torna a estar operatiu des de dimecres passat 29 de maig de 2024. “Agraïm públicament l’esforç del nostre equip tècnic i de l’empresa Cellnex, que ens ha facilitat instal·lació dels nostres equips a la seua torre amb la màxima celeritat”, comenten des de la companyia.

Gastos elevats i problemes tècnics a causa del boicot

A més, des d’holaWifi comenten que, davant la impossibilitat igualment de no poder retirar els equips, l’empresa ha hagut de comprar de nou tot l’equipament necessari per a rehabilitar la seua estructura. Tot això després de sol·licitar-li a la família de propietaris, amb resultat negatiu, un període d’una setmana per a reubicar equipaments.

“Van cobrar tot un any per endavant, van deixar l’establiment sense electricitat provocant la incidència i sense cap mena d’explicació, no van permetre l’accés al recinte del qual acabàvem de renovar el lloguer i abonar la renda anual”, argumenten des de la companyia.

L’empresa holaWifi Comercialitzadora S.L., líder en el sector de les telecomunicacions sense fils, torna a disculpar-se per les incidències i informa que s’han emprés accions legals contra els responsables d’este boicot i actuals propietaris de l’immoble. En el moment de publicació d’esta informació, encara no s’ha permés l’accés per a solucionar la incidència original.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *