El municipi de Teulada Moraira ha iniciat una nova campanya de promoció turística. Aquesta acció forma part de l’estratègia de desestacionalització. Per això, la campanya, anomenada ‘Increïble, però cert’, vol promoure Teulada Moraira com a destí turístic durant tot l’any.
A més, l’Ajuntament ha escollit Madrid com a punt de partida per a aquesta promoció. Concretament, l’acció es durà a terme al parc d’El Retiro els dies 13, 14 i 15 de setembre. Per tant, Teulada Moraira arriba a un gran nombre de visitants i residents de la capital.
Accions al parc d’El Retiro: Teulada Moraira, destí turístic 365 dies al any
Durant aquest cap de setmana, quatre bicicletes personalitzades amb imatges de Teulada Moraira recorreran el parc. A més, es repartiran flyers amb informació turística del municipi. Això inclou l’oferta cultural, el patrimoni i la gastronomia local. D’altra banda, aquesta oferta està disponible durant tots els mesos de l’any.
Segons l’alcalde Raúl Llobell, aquesta campanya vol incrementar l’ocupació turística, especialment en temporada mitjana i baixa. Per tant, es busca atraure visitants fora dels mesos d’estiu. A més, Teulada Moraira no és només un destí de sol i platja, sinó que ofereix activitats per a tots els gustos durant tot l’any.
En resum, amb aquesta iniciativa, es pretén fer visible tota l’oferta turística de Teulada Moraira. D’altra banda, l’objectiu és consolidar Teulada Moraira com a destí turístic 365 dies a l’any, gràcies a la seua rica oferta cultural i gastronòmica.