
Des de la regidoria de Turisme del Ajuntament de Teulada, delegada a Alejandro Llobell, es presenta la nova imatge de promoció turística Per emmarcar. L'objectiu d'aquesta nova imatge és transmetre als visitants que els seus records de vacances a Teulada Moraira quedaran gravats a la memòria, amb tot allò que caracteritza el municipi i que es poden emportar com un record «per emmarcar”.
D'aquesta manera, amb imatges variades que representen la gastronomia, cultura, arquitectura o paisatgística locals, es promociona el municipi a través de mitjans divulgatius com a cartelleria, mitjans de comunicació, canals oficials o seguint estratègies de posicionament de marca.
Seguint aquesta darrera línia d'actuació, des de Turisme s'ha contractat el servei de posicionament de marca a través de Google. Una campanya a nivell nacional i internacional que engloba -a partir de 80km a la rodona del municipi- publicitat en línia de Teulada Moraira.
En aquesta acció, l'usuari trobarà el web turístic amb la imatge nova Per emmarcar, un efecte crida a nous visitants quan realitzin cerques a Google relacionades amb conceptes clau com “vacances familiars”, “platja”, “senderisme”, “gastronomia”, “habitatge vacacional”, “tranquil·litat”, etc.
Cal assenyalar que aquestes accions estan inserides en el marc de l'estratègia de promoció turística anual, adreçada a una ampliació del període de vacances i la desestacionalització del turisme local.
Per part seva, el regidor de Turisme, Alejandro Llobell, ha assenyalat que “vists els bons resultats des de l'inici de la temporada turística 2022, es preveuen uns positius resultats de cara als propers mesos. Per això realitzem accions continuades, que porten un seguiment i que estan dirigides al nombre més gran d'usuaris possible”.