
El 18 d'agost, a partir de les 19:00 hores, arriba al nucli urbà de Moraira la 11a edició de la Shopping Night amb una nova temàtica Flower Power, per promoure el respecte mutu de les persones i la tolerància.
L´esdeveniment, organitzat per AECO i la regidoria de Foment de l´Ajuntament de Teulada, ha estat sempre una cita especial que reforça la relació entre comerciants i clients a través de les compres i l´oci. Per això, aquest any tindreu dos punts d'activitat.
D'una banda, un que es desenvoluparà entre els principals eixos comercials del nucli urbà de Moraira. Una nit de compres plena de música en directe, showrooms i portes obertes dels comerços participants, degustacions, descomptes i promocions, batucada, etc. en què els 17 comerços romandran oberts fins a la mitjanit.
Els establiments participants són els següents: Malonda Moda; Regals i mobles Vte.Ferrer, Boutique Taloa; Dona espardenya; Jose'phine boutique; Samaruc; Les platges boutique; Marvimón; Celler Teulada; Dune; Carambà; Just be; Savina boutique; Barraca33; Bikini box; Toscana shoes i Martha & Vineyard.
D'altra banda, a l'esplanada del Castell, la Shopping Night es convertirà a la Flower Power Party, amb música dels anys 60's, 70's, 80's i servei de barra a càrrec del Ugly MC.
Tots els col·laboradors participaran de manera desinteressada i amb fins solidaris, recaptant fons a favor dels nens del Hospital la Fe de València.
La regidora de Foment, Rosana Caselles, ha animat "residents i visitants a participar i col·laborar en una nit solidària, d'oci i per a tots els públics".