
El Ajuntament de Teulada presenta la nova plataforma de comunicació i atenció ciutadana Teulada Moraira a la butxaca, un canal de WhatsApp que permet una comunicació directa entre ciutadans i consistori per oferir un servei més proper i eficaç.
Amb un simple missatge de WhatsApp, l'usuari pot fer diverses gestions municipals com ara comunicar queixes i incidències, fer consultes o suggeriments, contactar amb l'alcalde, accedir a tràmits electrònics o rebre avisos i comunicacions importants, entre d'altres.
Mitjançant aquesta eina es pretén fomentar la participació i assolir un nivell òptim en la resolució de queixes i incidències.
A més, cada usuari pot seleccionar l'idioma en què voleu
ser atès: castellà, valencià, anglès, alemany o francès. De la mateixa manera, aprofitant la bidireccionalitat que proporciona WhatsApp, el consistori podrà enviar comunicats, alertes, notícies, esdeveniments i informació d'interès per al ciutadà.
Com funciona
Començar a utilitzar aquest canal és tan senzill com afegir el telèfon +34 644 09 65 16 a l'agenda de contactes, obrir una conversa i escriure “Hola”. A partir d'aquest moment, l'assistent virtual atendrà automàticament el missatge i només caldrà seguir-ne les indicacions.
1. Primer caldrà escollir l'idioma en què l'usuari es vol comunicar (castellà, valencià, anglès, alemany o francès) prement 1, 2, 3, 4 o 5.
2. A continuació, caldrà acceptar el tractament de les dades personals, segons la normativa de protecció de dades per guardar el contacte a la base de dades municipal.
3. Després, també de forma numèrica, es desplegarà el menú principal amb totes les opcions disponibles: 1. Informació municipal, 2. Contacta amb el teu alcalde, 3. Avís dincidència, 4. Dubtes i suggeriments, 5. Policia Local, 6 ■ Ajustaments i 7. Finalitzar.
La plataforma permetrà enviar missatges, fotos i ubicació, funcions que faciliten el treball didentificació al departament corresponent de lAjuntament.
L'alcalde de Teulada Moraira, Raúl Llobell, ha presentat aquest nou servei com “una eina de comunicació oberta, transparent i que permet apropar el ciutadà i l'administració, millorant així el funcionament dels serveis, fent-los més personalitzats i de qualitat”.