Fitur

Xàbia conquista Madrid amb una campanya de street marketing a FITUR

A través de 16 pantalles, ubicades en punts claus de Madrid, busca consolidar-se com un referent de turisme de qualitat i familiar
Acció de street marketing a Madrid. / Ajuntament de Xàbia

L’Ajuntament de Xàbia ha iniciat la seua participació en Fitur 2025 amb una campanya de promoció turística que situa aquest destí mediterrani en l’epicentre de l’atenció nacional.

A través de 16 pantalles digitals ubicades estratègicament en punts clau de Madrid, Xàbia busca consolidar-se com un referent de turisme de qualitat i familiar, capturant l’essència del seu gran blau i la seua tosca autèntica.

Una campanya per a posicionar Xàbia com a destí familiar de qualitat

La campanya té com a objectiu principal posicionar Xàbia com un destí ideal per a famílies que busquen experiències úniques en un entorn de gran bellesa natural.

Per a això, s’ha creat un vídeo promocional que ressalta elements emblemàtics del municipi: les tonalitats del gran blau del Mediterrani i la tosca característica de la seua costa.

Un desplegament en punts estratègics de Madrid

Durant tota la setmana de FITUR, les pantalles digitals emetran aquest tràiler en llocs emblemàtics com el barri de Salamanca, Goya, Puerta del Sol i Gran Vía, on es troba el públic objectiu de la campanya. Les ubicacions concretes són:

C/ Santa Engracia, direcció Gran Vía de Cuatro Caminos
Puerta del Sol, cantonada C/ Mayor
C/ Arenal, al costat de C/ Donados
Puerta del Sol, cantonada C/ Montera
C/ Arenal, 11, direcció Sol
Puerta del Sol, 12, cantonada C/ Carmen
C/ Montera, 2
C/ Arenal, 15, direcció Plaza Isabel II
Plaza del Carmen, enfront del 1
C/ Preciados, 20, al costat de FNAC, cantonada C/ Rompelanzas
C/ Preciados, cantonada C/ Veneras
Avda. Institución Libre de Enseñanza, 27
C/ Gran Vía, cantonada C/ Montera
C/ Alcalá, cantonada Virgen de los Peligros
C/ Serrano, direcció 1, Plaza de la Independencia
C/ Serrano, cantonada C/ Villanueva

Xàbia aposta per un turisme sostenible

L’Ajuntament de Xàbia està treballant per a consolidar un model de turisme sostenible i respectuós amb el seu entorn natural i cultural.

Amb campanyes com aquesta de street marketing en zones estratègiques de Madrid, el municipi reforça la seua aposta per atraure visitants que valoren la bellesa i l’autenticitat de Xàbia, promovent un equilibri entre el desenvolupament turístic i la conservació del seu patrimoni.

Xàbia no sols convida a gaudir dels seus paisatges i tradicions, sinó que també inspira els seus visitants a viure una experiència responsable i enriquidora, connectant amb l’essència d’un destí que cuida del seu present per a garantir el seu futur.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *